fbpx

Rendszergazda szolgáltatás árak – Mennyi az annyi?

A rendszergazda szolgáltatás ára számos tényezőtől függhet, többek között a szervezet vagy vállalkozás típusától, a konkrét felelősségtől és feladatoktól, a szervezet székhelyétől, valamint a szükséges szakértelem és tapasztalat szintjétől. Megnézzünk a kulcsfontosságú tényezőket, amelykek befolyásolhatják a rendszergazda szolgáltatások árát:

A szervezet típusa: Egy kis induló vállalkozásnál egészen más informatikai feladatok állnak elő, mint egy nagyvállalatnál. Jellemzően egy-két számítógéppel rendelkeznek, és vélelmezhetően nem igényelnek mindennapi segítséget, hanem csak időszakos támogatást. Ezzel szemben egy nagyobb vállalkozásnál már csak a munkavállalók számából adódóan is napi szintű rendelkezésre állás, szerver és periféria támogatás szükséges.

Helyszín: Alapvetően szinte az összes feladat és támogatás megvalósítható távolról, azért a helyszíni jelenlét szükségessége nagy hatással lehet az árra. Előfordulhat, hogy az ügyfél igényli a helyszíni megjelenést, vagy adott esetben az ország távolabbi pontján található a telephely, ahova az ingázás plusz kiadást jelent, így hatással van a rendszergazda szolgáltatás árára.

Tapasztalat és szakértelem: A nagyobb tapasztalattal és speciális készségekkel rendelkező kollégák támogatása nem jelent plusz kiadást az ügyfélnek, hiszen ez az egyik nagy előnye a kiszervezett szolgáltatásnak a saját rendszergazdával szemben.

Gyakoriság és időtartam: Néhány ügyfél óradíjban igényli a csökkentett szolgáltatást, míg mások havi átalánydíjat vagy éves díjat fizetnek a teljes körű IT menedzsmentért. A megbízás gyakorisága és időtartama befolyásolhatja a rendszergazda szolgáltatás árát, valamint hatással van a szolgáltatás részleteit is.

A rendszergazda szolgáltatások árának meghatározásakor feltétlenül figyelembe kell venni ezeket a tényezőket, és minden megállapodásban egyértelmű elvárásokat és feltételeket kell meghatározni. A tényleges ár a szervezet egyedi körülményeitől és igényeitől, alkalmazottainak számától, lokációjától és eszközparkjának állapotától nagyban függhet.

 

Rendszergazda szolgáltatás árak

Monitoring csomag

19.900 Ft + ÁFA / ügyfél / hó
Mit tartalmaz:
  • Kliensek: 1-3
  • Szerver: 0
  • Hálózat: kis teljesítményű
  • Router, switch, WIFI
  • Helpdesk: munkanapokon 8:30-17:30
Kinek ajánljuk?

Elsősorban olyan kezdő vállalkozásoknak, ahol néhány számítógép van, de mégse szeretnének informatikai támogatás nélkül maradni. Ezen díjcsomagunk kizárólag a telefonos ügyfélszolgálat elérését, valamint a licencköltségeket tartalmazza.

Legkedveltebb

Mindennapok csomag

9.500 Ft + ÁFA /gép / hó
Mit tartalmaz:
  • Kliensek: 3-8
  • Szerver: 0
  • Hálózat: kis teljesítményű
  • Router, switch, WIFI
  • Helpdesk: munkanapokon 8:30-17:30
Kinek ajánljuk?

Olyan ügyfeleknek, akik rendszeres támogatást igényelnek, szükséges a szakértői segítség, azonban informatikai infrastruktúrájuk nem számottevő.

Teljes irodai csomag

11.000 Ft + ÁFA / gép / hó
Mit tartalmaz:
  • Kliensek: 8-15
  • Szerver: 1-2
  • Hálózat: Tűzfal, switch, WIFI eszközök
  • Router, switch, WIFI
  • Helpdesk: munkanapokon 8:30-17:30
Kinek ajánljuk?

Azon partnereinknek, akik rendelkeznek szerver vagy felhős üzemeltetési feladatokkal. Fontos a munkatársak számára a napi elérhető support, igény esetén helyszínen megjelenéssel. 

Lépjünk kapcsolatba

A levél megérkezését követően, kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

A honlap reCAPTCHA védelemmel van ellátva.
Google Adatvédelmi Irányelvek és Általános Szerződési Feltételek