3CX - több, mint VOIP telefonközpont

3CX VOIP telefonközpont

A 3CX egy komplett voip telefonközpont, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatban lehess kollégáiddal és ügyfeleiddel. Bárhol és bármikor.

Az alábbiakban részletezzük, hogy miért a 3CX a megfelelő voip telefonközpont megoldás vállalkozásod számára:

● Telefonálás: webes kliens és mobilalkalmazások a távoli munkavégzéshez.
● Videó: benne van a rendszerben, nincs szükség kiegészítőkre.
● chat: beszélgesse ügyfeleiddel valós időben a weboldon vagy a Facebookon keresztül!
● SMS: Lehetővé teszi ügyfeleid számára, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek veled.
● Integrációk: a telefonközpontintegrálható CRM és Microsoft 365 környezetbe is..
● Alacsony költségek: csökkentsd költségeid a telefonszámlán és az eszközökön.
● Rugalmas: tartsd meg meglévő számaid.
● Biztonságos: A 3CX voip telefonközpont fejlett biztonsági funkciókat tartalmaz.
● Telepítsd bárhová: felhős vagy saját szerverre, mini PC-re, vagy akár virtualizált környezetbe.
● A gyártó támogatja, mi támogatjuk.
● Több mint 600 000 ügyfél világszerte.

Legyen tiéd még ma egy teljesen felszerelt 3CX voip telefonközpont!

Csapatunk szívesen tart neked egy gyors bemutatót és válaszol minden kérdésedre!

3CX VOIP telefonközpont alkalmazások és funkciók.

A 3CX VOIP telefonközpont lehetővé teszi, hogy telefonszámod bárhol veled legyen. Használhatod Androidon, iOS-en, webböngészőben és Windows alkalmazásban is. Ráadásul az ügyfeleid a 3CX Live Chat és a Facebook Messenger integrációjával azonnal elérhetnek közvetlenül a weboldaladról vagy a Facebookról.

3CX VOIP telefonközpont alkalmazása Android és iOS eszközre

● Hívások kezdeményezése és fogadása bárhonnan
● Videokonferencia
● Azonnali üzenetküldés és csevegés
● Facebook-üzenetek megválaszolása
● Konferenciabeszélgetések
● Ingyenes VoIP-hívások okostelefonjával
● Titkosított és biztonságos

Felhasználóbarát webes kliens és asztali telefonközpont alkalmazás

● Dolgozz bárhonnan – multifunkcionális webes alkalmazás beépített UC (egységes kommunikáció) funkciókkal
● Hívások böngészőből, IP vagy okostelefonról
● Válaszolj az ügyfélkérdésekre cseten egyetlen felületen
● Videokonferencia egy gombnyomással
● Natív asztali alkalmazás a hívásokhoz
● Hívások indítása közvetlenül a CRM-ből
● Zökkenőmentes integráció a Microsoft 365-tel
● Megtekintheted kollégái státuszát

3CX VOIP telefonközpont Live Chat: Következő szintű ügyfélkommunikáció

● Csevegj ügyfeleiddel a weboldaladon
● Csevegési várólisták létrehozása
● Válaszolj webkliensből vagy a 3CX telefonközpont alkalmazásból
● Csevegések átadása más csapattagoknak
● Egy kattintással hívássá vagy videóvá emelheti a csevegést
● Csevegőbeszélgetésekről szóló jelentések
● Csevegésfigyelési funkció a vezetők számára!

Integrált videokonferencia

● 250 résztvevőig ingyenes
● Egyetlen kattintással kezdeményezheted
● Videokonferencia betárcsázás
● Konferenciaként vagy webináriumként létrehozható
● Távvezérlési segítség a gyors és egyszerű hibaelhárításhoz
● PDF-ek előzetes feltöltése a megbeszélések előtt
● fehér tábla funkció
● Képernyő megosztása
● Közvélemény-kutatási eszköz
● Videók rögzítése
● Tartalmazza a csevegést

A 3CX VOIP telefonközpont Call & Contact Center

● Teljes körű call center funkciók
● Faliújság
● Call Center jelentéskészítés – felhasználói aktivitás, csoportos várólista, SLA és még sok más!
● Sorban állási stratégiák és valós idejű statisztikák
● Hívás- és csevegésfigyelés a menedzserek számára
● Integráció a Microsoft 365-tel
● CRM integráció a népszerű CRM-ekkel – Salesforce, Freshdesk és más CRM-ekkel
● 3CX CRM API saját CRM integráció kifejlesztéséhez
● Hívásfelvételek
● Hot Desking
● Saját hívásfolyamatok létrehozása a 3CX CFD-vel

VOIP telefonközpont CRM integráció

● a 3CX VOIP telefonközpont támogatja az összes főbb CRM rendszert, beleértve a Salesforce-t, a Microsoft Dynamics-ot, a Hubspot-ot és még sok mást
● Hívásnaplózás
● Új ügyfélrekord létrehozása az új számokhoz
● Időt takarít meg az ügynököknek a kereséssel
● Csevegési naplózás a 3CX Live Chat használatakor
● Hívásnaplózás a CRM rekordokban – még a 3CX Apps használata esetén is!

Kerüljünk kapcsolatba

A levél megérkezését követően, kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

VOIP telefonközpont bevezetése

Felmérés és konzultáció

Megkeresésed után a legrövidebb időn belül felvesszük feled a kapcsolatot. Utána egy személyes találkozó alkalmával átbeszéljük a szükséges funkciókat és műszaki paramétereket, amelyel a VOIP telefonközpont rendelkezzen. Megtervezzük, hogy melyik megoldás illik leginkább a cégedhez.

Telepítés, eszközök beállítása

A megbeszélt paraméterek szerint lokálisan vagy felhős környezetbe telepítjük a szolgáltatást. Elvégezzük a VOIP telefonközpont szükséges paraméterezését, kialakítjuk a mellékeket, felvesszük a telefonkészülékeket a rendszerbe, igény esetén hangmenüt, vagy a kért integrációkat is beállítjuk.

Átadás, betanítás

Ha az előzőekkel megvagyunk, installáljuk a készülékeket, feltelepítjük az asztali és telefonos klies programokat, megmutatjuk hogyan tudjátok használni.

Szakértő kollégáink

Az önálló munka is legfőképpen egy jó csapatban teljesedhet ki, tehát elengedhetetlen egy kellően biztató, egymást támogató és mégis ösztönzően kritikus, ugyanakkor előremutató és kreatív közeg. Szakmai tudásunk legjavát a VOIP telefonközpont telepítése során is összeadjuk, hogy a legjobb végeredményt nyújthassuk át ügyfeleink részére.

Pommerenke Andreas​ ügyvezető
Pommerenke Andreas

Ügyvezető

Hálózatok tervezése, tűzfal rendszerek, Windows szerver üzemeltetés, kliens üzenmeltetés

Marsi Attila rendszermérnök
Marsi Attila

Rendszermérnök

Windows és Linux üzemeltetése, Mikrotik tűzfal rendszerek, hálózatok felügyelete

Kmetty Balázs​ rendszergazda
Kmetty Balázs

Rendszergazda

Hálózat üzemeltetés, windows szerver és kliens üzemeltetés, hálózatépítés

Lépjünk kapcsolatba

A levél megérkezését követően, kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

A honlap reCAPTCHA védelemmel van ellátva.
Google Adatvédelmi Irányelvek és Általános Szerződési Feltételek