3CX VoIP telefonközpont
A 3CX egy komplett telefonközpont megoldás, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatban lehess kollégáiddal és ügyfeleiddel. Bárhol és bármikor.
Az alábbiakban részletezzük, hogy miért a 3CX a megfelelő call center vállalkozásod számára:
- Telefonálás: webes kliens és mobilalkalmazások a távoli munkavégzéshez.
- Videó: benne van a rendszerben, nincs szükség kiegészítőkre.
- Chat: beszélgesse ügyfeleiddel valós időben a weboldon vagy a Facebookon keresztül!
- SMS: Lehetővé teszi ügyfeleid számára, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek veled.
- Integrációk: a telefonközpont integrálható CRM és Microsoft 365 környezetbe is.
- Alacsony költségek: csökkentsd költségeid a telefonszámlán és az eszközökön.
- Rugalmas: tartsd meg meglévő számaid.
- Biztonságos: A 3CX VoIP telefonközpont fejlett biztonsági funkciókat tartalmaz.
- Telepítsd bárhová: felhős vagy saját szerverre, mini PC-re, vagy akár virtualizált környezetbe.
- A gyártó támogatja, mi támogatjuk.
- Több mint 600 000 ügyfél világszerte.
Legyen tiéd még ma egy teljesen felszerelt 3CX VoIP telefonközpont!
Csapatunk szívesen tart neked egy gyors bemutatót és válaszol minden kérdésedre!

3CX Call Center alkalmazások és funkciók.
A 3CX telefonközpont lehetővé teszi, hogy telefonszámod bárhol veled legyen. Használhatod Androidon, iOS-en, webböngészőben és Windows alkalmazásban is. Ráadásul az ügyfeleid a 3CX Live Chat és a Facebook Messenger integrációjával azonnal elérhetnek közvetlenül a weboldaladról vagy a Facebookról.
3CX alkalmazása Android és iOS eszközre
- Hívások kezdeményezése és fogadása bárhonnan
- Videokonferencia
- Azonnali üzenetküldés és csevegés
- Facebook-üzenetek megválaszolása
- Konferenciabeszélgetések
- Ingyenes VoIP-hívások okostelefonjával
- Titkosított és biztonságos
Felhasználóbarát webes kliens és asztali telefonközpont alkalmazás
- Dolgozz bárhonnan – multifunkcionális webes alkalmazás beépített UC (egységes kommunikáció) funkciókkal
- Hívások böngészőből, IP vagy okostelefonról
- Válaszolj az ügyfélkérdésekre cseten egyetlen felületen
- Videokonferencia egy gombnyomással
- Natív asztali alkalmazás a hívásokhoz
- Hívások indítása közvetlenül a CRM-ből
- Zökkenőmentes integráció a Microsoft 365-tel
- Megtekintheted kollégáid státuszát
Live Chat: Következő szintű ügyfélkommunikáció
- Csevegj ügyfeleiddel a weboldaladon
- Csevegési várólisták létrehozása
- Válaszolj webkliensből vagy a 3CX telefonközpont alkalmazásból
- Csevegések átadása más csapattagoknak
- Egy kattintással hívássá vagy videóvá emelheti a csevegést
- Csevegőbeszélgetésekről szóló jelentések
- Csevegésfigyelési funkció a vezetők számára!
Integrált videokonferencia
- 25 résztvevőig ingyenes
- Egyetlen kattintással kezdeményezheted
- Videokonferencia betárcsázás
- Konferenciaként vagy webináriumként létrehozható
- Távvezérlési segítség a gyors és egyszerű hibaelhárításhoz
- PDF-ek előzetes feltöltése a megbeszélések előtt
- fehér tábla funkció
- Képernyő megosztása
- Közvélemény-kutatási eszköz
- Videók rögzítése
- Tartalmazza a csevegést
A 3CX VoIP telefonközpont Call & Contact Center
- Teljes körű call center funkciók
- Faliújság
- Call Center jelentéskészítés – felhasználói aktivitás, csoportos várólista, SLA és még sok más!
- Sorban állási stratégiák és valós idejű statisztikák
- Hívás- és csevegésfigyelés a menedzserek számára
- Integráció a Microsoft 365-tel
- CRM integráció a népszerű CRM-ekkel – Salesforce, Freshdesk és más CRM-ekkel
- 3CX CRM API saját CRM integráció kifejlesztéséhez
- Hívásfelvételek
- Hot Desking
- Saját hívásfolyamatok létrehozása a 3CX CFD-vel
VoIP telefonközpont CRM integráció
- a 3CX támogatja az összes főbb CRM rendszert, beleértve a Salesforce-t, a Microsoft Dynamics-ot, a Hubspot-ot és még sok mást
- Hívásnaplózás
- Új ügyfélrekord létrehozása az új számokhoz
- Időt takarít meg az ügynököknek a kereséssel
- Csevegési naplózás a 3CX Live Chat használatakor
- Hívásnaplózás a CRM rekordokban – még a 3CX Apps használata esetén is!
VoIP telefonközpont bevezetése
Felmérés és konzultáció
Megkeresésed után a legrövidebb időn belül felvesszük feled a kapcsolatot. Utána egy személyes találkozó alkalmával átbeszéljük a szükséges funkciókat és műszaki paramétereket, amelyel a call centered rendelkezzen. Megtervezzük, hogy melyik megoldás illik leginkább a cégedhez.
Telepítés, eszközök beállítása
A megbeszélt paraméterek szerint lokálisan vagy felhős környezetbe telepítjük a szolgáltatást. Elvégezzük a telefonos ügyfélszolgálatod szükséges paraméterezését, kialakítjuk a mellékeket, felvesszük a telefonkészülékeket a rendszerbe, igény esetén hangmenüt, vagy a kért integrációkat is beállítjuk.
Átadás, betanítás
Ha az előzőekkel megvagyunk, installáljuk a készülékeket, feltelepítjük az asztali és telefonos klies programokat, megmutatjuk hogyan tudjátok használni.
További érdekességek, cikkek a Call Center témakörben

Milyen VoIP telefont válasszak?
A vezetékes készülékek különböző típusukban állnak rendelkezésedre, attól függően, hogy milyen környezetben szeretnéd használni. Ez lehet irodai telefon, vagy USB porton keresztül a géphez kapcsolódó vezetékes telefon, de akár szoftveralkalmazások is, amelyek telefonon és asztali gépen futnak. Megemlítendő még a konferencia megoldás is, amely egy

Mi az a call center és miért érdemes áttérni rá? A VoIP alapú call center megoldások előnyei.
Call center ami VoIP alapokon fut. Ez egy olyan modern technológiai megoldás, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy telefonhívásokat az interneten keresztül bonyolítsanak le a hagyományos telefonvonalak helyett. Ez a megközelítés rendkívül sok előnnyel jár, és az utóbbi években egyre népszerűbbé vált, különösen az

A telefonközpont fejlődése
Napjaink összekapcsolt világában a kommunikáció mindennapi életünk középpontjában áll. Magától értetődőnek vesszük, hogy bárhol, bármikor felvehetjük a telefont és kapcsolatba léphetünk. A modern technológia e figyelemre méltó vívmánya a telefonközpontnak, a globális távközlési hálózat egyik központi elemének köszönheti létét. Ebben a cikkben a telefonközpont történetét

Már biztosan hallottad azt a kifejezést, hogy VoIP szolgáltatás, ami a Voice Over Internet Protokol rövidítése. Az egész 1995-ben indult, és szépen fokozatosan átalakította egész telefonálásunkat. Lényeges különbség a VoIP szolgáltatás és az analóg telefonálás között,hogy sokkal szélesebb szolgáltatást kínál, és mindezt olcsóbban. Ilyenek például







Szakértő kollégáink
Az önálló munka is legfőképpen egy jó csapatban teljesedhet ki, tehát elengedhetetlen egy kellően biztató, egymást támogató és mégis ösztönzően kritikus, ugyanakkor előremutató és kreatív közeg.
Szakmai tudásunkat összeadva, az informatika szolgáltatás minden pillanatában tudásunk maximumát adjuk, hogy a legjobb végeredményt nyújthassuk át ügyfeleink részére.

Pommerenke Andreas
Ügyvezető
Hálózatok tervezése, tűzfal rendszerek, Windows kiszolgáló üzemeltetés, kliens üzenmeltetés, informatikai hálózatok tervezése, Microsoft 365 bevezetés, felügyelet, oktatás

Marsi Attila
Rendszermérnök
Windows és Linux üzemeltetése, Mikrotik tűzfal rendszerek, hálózatok felügyelete, VPN megoldások, adatmentés és helyreállítás, virtualizációs technológiák kezelése

Kmetty Balázs
Rendszergazda
Hálózat üzemeltetés, windows kiszolgáló és kliens üzemeltetés, adatmentés és helyreállítás, hálózatépítés
Lépjünk kapcsolatba
- H-1121 Budapest, Fülemile út 12-18. 5/B
- Központi ügyfélszolgálat: +36 1 920 66 90
- Microsoft 365 oktatás: +36 1 920 66 99
A levél megérkezését követően, kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.