Microsoft 365 vállalati alap és prémium verziók most áron

Office 365
Hogyan működik?
Az Office 365 havi, vagy éves előfizetésével megkapod a lehetőséget a legújabb termékek telepítésére. Ez jelenleg az Office 2019, de folyamatosan jogosult leszel az újabb verziókra és fejlesztésekre. Annak köszönhetően, hogy minden eszközödön egyidőben elérhető, elkezdheted a munkát az asztali gépednél, később beleszerkeszthetsz a telefonodon, és akár befejezheted a tableteden. Ez azért lehetséges mert feladatod folyamatosan mentésre kerül a saját, vállalati közös, vagy a rád bízott projekthez kapcsolódó tárhelyre.
Hogy mi a különbség az OEM verzió és az Office 365 között, az ebből a cikkünkből kiderül.
MIT TARTALMAZ EZ AZ EGÉSZ
Milyen Microsoft 365 alkalmazások segítik cégedet
a hatékonyabb munkavégzésben?
Outlook
Vállalati levelezés
Microsoft felhő alapú levelező rendszere, amely 50GB tárhelyet biztosít minden munkatársad számára. A levelezésen felül elérhető az Outlook minden funkciója (naptár, teendők, kontaktok), sőt ezek kapcsolatban állnak az Office 365 többi alkalmazásával. Nem szükséges drága szervert fenntartani, az Exchange minden tudása elérhetővé válik, mindez a Microsoft által garantál biztosággal és 99,9%-os rendelkezésre állással.
Bárhol is van jelenleg a levelezésed, könnyedén áttehető minden egyéni és közös postafiók az új környezetbe.
Tekintsd meg aktuális ajánlatunkat, amely pont erre kínál kézenfekvő megoldást.
Sharepoint
Vállalati közös tárhely
Olyan vállalati csapatwebhely(ek)
alakítható ki, amely segíti a hatékony információ és fájlmegosztást kollégáid között. Ezekkel az oldalakkal külön csatornát alakíthatsz ki a munkatársaiddal, a szervezet különböző osztályaival (pl. marketing, HR), beszállítóiddal, vevőiddel. Minden egyes kommunikációs felület testre szabható, alkalmazkodik a vállalati arculathoz. Tetszőlegesen, jogosultságoknak megfelelően teheted elérhetővé az ott elhelyezett tartalmat, és fájlokat.
Ha szeretnéd, kialakíthatsz egy Facebookhoz hasonló, belső, vállalati kommunikációs felületet, ahol a dolgozóid megoszthatják sikereiket, a fontos eseményeket a közösséggel.
OneDrive
Személyes tárhely, csak neked
Biztosan hallottál már hasonló, felhőben lévő tárhelyekről, amely lehetett akár a Dropbox, akár a Google Drive szolgáltatása. Ide mind-mind saját, személyes fájljaidat töltheted fel. Az Office 365 által kínált OneDrive is hasonló, annyival kiegészítve, hogy a többi applikációval is kapcsolatban áll, így biztosítva egy komplex, átlátható szolgáltatást neked és munkatársaidnak. Egészen pontosan 1TB szabadon felhasználható tárterület, csak neked. Természetesen innen is megoszthatsz tartalmat, ha szeretnél.
Adataid biztonságát a Microsoft garantálja, de azért a beállított, automatikus mentés egy vállalati környezetben elengedhetetlen.

Office eszközök
Word, Excel, PowerPoint, Access
A már mindenki által ismert Office 365 alkalmazások legújabb verzióját telepítheted* az általad használt öt eszközre tetszőlegesen, hogy a munka sose akadjon meg, értesülj a legújabb vállalati hírekről, teendőidről. Nem kell aggódnod, ha új verzió jelenik meg, hiszen előfizetésed ideje alatt jogosul leszel ezek letöltésére és telepítésére.
Flow
Üzleti folyamataid támogatása
A Microsoft által előre megírt üzleti folyamatokat segítő platform, amely automatizálja a gyakran előforduló, és időrabló feladatokat. Több területen előre megírt sablonok állnak rendelkezésedre. Ezek célozhatják az adatgyűjtést, a levelezést, a naptárt, az értesítést, a hatékonyság növelését, és még számos témakört.
Például a beérkezett leveleid mellékletét automatikusan elmenti a OneDrive fiókod tetszőleges mappájába, vagy a weboldalon érdeklődő új feliratkozókat elmenti egy Excel fájlba. Ez csak pár kiragadott példa a sok százból.
Keresd meg, és használd a vállalatod hatékonyságát leginkább növelő alkalmazást!

Planner
Tervező
Tervezd meg projekted, oszd részekre, ha szükséges alrészekre, add ki kollégádnak, vagy csapatodnak a vonatkozó részfeladatokat, csatolj dokumentumot , ahova szükséges, írd be a feladat kezdő -és végdátumát, majd kövesd nyomon az egészet. Meg tudod jelölni a feladatok készenléti szintjét, és mindent egyben látsz egy diagrammon. Nagyából így lehetne leírni a Planner-t.
Egyszerre több projektet is irányíthatsz, illetve részt vehetsz mások által delegált munkákban. Megnézheted a külön rád vonatkozó feladatokat, valamint az egészet beillesztheted a naptáradba.
Szuper, ugye?
CSOMAGAJÁNLATOK
Mennyibe kerül ez nekem?Melyiket válasszam?
Alapvetően három csomag közül választhatsz. Az első csomag csak a vállalati levelezést és a Microsoft előbb említett – és még számos elérhető – szolgáltatását tartalmazza, viszont a letölthető asztali alkalmazásokat, és ezek frissítési követését nem. A második csak az asztali alkalmazásokat nyújtja vállalati levelezés nélkül, plusz OneDrive tárhelyet a felhasználóknak. A harmadik csomag tartalmazza az előző két csomag kínálatát együtt.
Közép -és nagyvállalatoknak további licenszek is elérhetők.
Microsoft 365 vállalati alap és prémium verziók most
Vállalati alapverzió
Vállalati alapverzió most hat hónapon keresztül csak havi 680 forintért (4,2 EUR helyett, csak 2,1 EUR)!
Megkapod a Microsoft Exchange levelező rendszerét, 1TB üzleti OneDrive tárhelyet, valamint 1TB közös SharePoint felületet is. Ugye jól hangzik?
(ajánlatunk maximum tíz accountra érvényes, nettó darabár, valamint egyéves határozott idejű “mindennapok”, vagy “teljes irodai csomag” szerződéskötése mellett érvényes.)
Vállalati Prémium verzió
Vállalati prémium verzió most hat hónapon keresztül csak havi 2.560,- forintért (10,5 EUR helyett, csak 7,9 EUR) a tiéd lehet!
Az alapverzió nyújtotta szolgáltatásokon felül megkapod a legújabb Microsoft szoftvereket is számítógépedre, telefonodra, és tabletedre is.
(ajánlatunk maximum tíz accountra érvényes, nettó darabár, valamint egyéves határozott idejű “teljes irodai csomag” szerződéskötése mellett érvényes.)
Microsoft 365Vállalati alapverzió
Az ár munkaállomásonként értendő
-
Üzleti levelezés: 50GB e-mail postafiók
-
Online fájltárolás 1TB OneDrive személyes tárhely
-
Chat és online konferencia: Skype for Business
-
Csoportwebhely: Sharepoint
-
5 eszközre telepíthető legújabb asztali Office verzió (Windows vagy OSX)
-
Felhasználók maximális száma 300
Microsoft 365Vállalati verzió
Az ár munkaállomásonként értendő
-
Üzleti levelezés: 50GB e-mail postafiók
-
Online fájltárolás 1TB OneDrive személyes tárhely
-
Chat és online konferencia: Skype for Business
-
Csoportwebhely: Sharepoint
-
5 eszközre telepíthető legújabb asztali Office verzió (Windows vagy OSX)
-
Felhasználók maximális száma 300
Microsoft 365Prémium verzió
Az ár munkaállomásonként értendő
-
Üzleti levelezés: 50GB e-mail postafiók
-
Online fájltárolás 1TB OneDrive személyes tárhely
-
Chat és online konferencia: Skype for Business
-
Csoportwebhely: Sharepoint
-
5 eszközre telepíthető legújabb asztali Office verzió (Windows vagy OSX)
-
Felhasználók maximális száma 300
Kérdezz-felelek
Mennyi idő az átállás? Kell-e félnem, hogy ez idő alatt elvesznek a levelek?
Általánosságban elmondható, hogy az átállás hamar megvan, de természetesen függ a szervezet nagyságától, a jelenleg használt rendszertől, az elérhető internet sebességétől, és persze a postafiókok méretőtől is. A levelek miatt pedig ne aggódj, nem fognak elveszni. 🙂
Akár oktatás is?
Bevezetjük, megmutatjuk,megtanítjuk
Meglévő levelezésed bárhonnan áttesszük az új Office 365-be, átimportáljuk a kontaktokat, és naptárakat. Mivel számos új szolgáltatás is kapcsolódik a rendszerhez, ezért ha szeretnétek, kollégánk csoportos oktatás keretében megmutatja a legfontosabb és leghasznosabb alkalmazásokat, funkciókat, és ezek összekapcsolását. Utána már csak rátok vár, hogy az ismeretek birtokában kialakítsatok, és fejlesszetek egy hatékony és versenyképes szervezetet.
KAPCSOLAT
Kérj cégedre szabottajánlatot!
- Első lépésként add meg neved és elérhetőségedet, majd válaszd ki a szolgáltatást, ami iránt érdeklődsz.
- A levél megérkezését követően, kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.
- Miután átbeszéltetek mindent, és megismertük a pontos igényeidet, elküldjük az ajánlatot.
Ha bármi olyan kérdésed lenne, vagy olyan informatikai problémával szembesültél, ami nem tűr halasztást, hívj minket, vagy írj egy üzenetet!
+361 920 66 90