Office 365 vállalati alap és prémium verziók most áron

Office 365

Hogyan működik?

Havi, vagy éves előfizetéssel megkapod a lehetőséget a legújabb termékek telepítésére.

Ez jelenleg az Office 2019, de folyamatosan jogosult leszel az újabb verziókra és fejlesztésekre.

Annak köszönhetően, hogy minden eszközödön egyidőben elérhető, elkezdheted a munkát az asztali gépednél, később beleszerkeszthetsz a telefonodon, és akár befejezheted a tableteden. 

Ez azért lehetséges mert feladatod folyamatosan mentésre kerül a saját, vállalati közös, vagy a rád bízott projekthez kapcsolódó tárhelyre.

MIT TARTALMAZ EZ AZ EGÉSZ

Milyen alkalmazások segítik cégedet
a hatékonyabb munkavégzésben?

icons8-microsoft-outlook

Outlook

Vállalati levelezés

Microsoft felhő alapú levelező rendszere, amely 50GB tárhelyet biztosít minden munkatársad számára. A levelezésen felül elérhető az Outlook minden funkciója (naptár, teendők, kontaktok), sőt ezek kapcsolatban állnak az Office 365 többi alkalmazásával. Nem szükséges drága szervert fenntartani, az Exchange minden tudása elérhetővé válik, mindez a Microsoft által garantál biztosággal és 99,9%-os rendelkezésre állással.
Bárhol is van jelenleg a levelezésed, könnyedén áttehető minden egyéni és közös postafiók az új környezetbe.
Tekintsd meg aktuális ajánlatunkat, amely pont erre kínál kézenfekvő megoldást.

icons8-microsoft-sharepoint

Exchange Online

Vállalati közös tárhely

Olyan vállalati csapatwebhely(ek)
alakítható ki, amely segíti a hatékony információ és fájlmegosztást kollégáid között. Ezekkel az oldalakkal külön csatornát alakíthatsz ki a munkatársaiddal, a szervezet különböző osztályaival (pl. marketing, HR), beszállítóiddal, vevőiddel. Minden egyes kommunikációs felület testre szabható, alkalmazkodik a vállalati arculathoz. Tetszőlegesen, jogosultságoknak megfelelően teheted elérhetővé az ott elhelyezett tartalmat, és fájlokat.
Ha szeretnéd, kialakíthatsz egy Facebookhoz hasonló, belső, vállalati kommunikációs felületet, ahol a dolgozóid megoszthatják sikereiket, a fontos eseményeket a közösséggel.

icons8-onedrive

Exchange Online

Személyes tárhely, csak neked

Biztosan hallottál már hasonló, felhőben lévő tárhelyekről, amely lehetett akár a Dropbox, akár a Google Drive szolgáltatása. Ide mind-mind saját, személyes fájljaidat töltheted fel. Az Office 365 által kínált OneDrive is hasonló, annyival kiegészítve, hogy a többi applikációval is kapcsolatban áll, így biztosítva egy komplex, átlátható szolgáltatást neked és munkatársaidnak. Egészen pontosan 1TB szabadon felhasználható tárterület, csak neked. Természetesen innen is megoszthatsz tartalmat, ha szeretnél.
Adataid biztonságát a Microsoft garantálja, de azért a beállított, automatikus mentés egy vállalati környezetben elengedhetetlen.

icons8-office-365-48

Office eszközök

Word, Excel, PowerPoint, Access

A már mindenki által ismert Office 365 alkalmazások legújabb verzióját telepítheted* az általad használt öt eszközre tetszőlegesen, hogy a munka sose akadjon meg, értesülj a legújabb vállalati hírekről, teendőidről. Nem kell aggódnod, ha új verzió jelenik meg, hiszen előfizetésed ideje alatt jogosul leszel ezek letöltésére és telepítésére.

flow

Flow

Üzleti folyamataid támogatása

A Microsoft által előre megírt üzleti folyamatokat segítő platform, amely automatizálja a gyakran előforduló, és időrabló feladatokat. Több területen előre megírt sablonok  állnak rendelkezésedre. Ezek célozhatják az adatgyűjtést, a levelezést, a naptárt, az értesítést, a hatékonyság növelését, és még számos témakört.

Például a beérkezett leveleid mellékletét automatikusan elmenti a OneDrive fiókod tetszőleges mappájába, vagy a weboldalon érdeklődő új feliratkozókat elmenti egy Excel fájlba. Ez csak pár kiragadott példa a sok százból.
Keresd meg, és használd a vállalatod hatékonyságát leginkább növelő alkalmazást!

planner

Planner

Tervező

Tervezd meg projekted, oszd részekre, ha szükséges alrészekre, add ki kollégádnak, vagy csapatodnak a vonatkozó részfeladatokat, csatolj dokumentumot , ahova szükséges, írd be a feladat kezdő -és végdátumát, majd kövesd nyomon az egészet. Meg tudod jelölni a feladatok készenléti szintjét, és mindent egyben látsz egy diagrammon. Nagyából így lehetne leírni a Planner-t.
Egyszerre több projektet is irányíthatsz, illetve részt vehetsz mások által delegált munkákban. Megnézheted a külön rád vonatkozó feladatokat, valamint az egészet beillesztheted a naptáradba.
Szuper, ugye?

CSOMAGAJÁNLATOK

Mennyibe kerül ez nekem?
Melyiket válasszam?

Alapvetően három csomag közül választhatsz. Az első csomag csak a vállalati levelezést és a Microsoft előbb említett – és még számos elérhető – szolgáltatását tartalmazza, viszont a letölthető asztali alkalmazásokat, és ezek frissítési követését nem. A második csak az asztali alkalmazásokat nyújtja vállalati levelezés nélkül, plusz OneDrive tárhelyet a felhasználóknak. A harmadik csomag tartalmazza az előző két csomag kínálatát együtt.
Nagyvállalatoknak további licenszek is elérhetők.

Office 365 vállalati alap és prémium verziók most

Vállalati alapverzió

Vállalati alapverzió most hat hónapon keresztül csak havi 680 forintért (4,2 EUR helyett, csak 2,1 EUR)!
Megkapod a Microsoft Exchange levelező rendszerét, 1TB üzleti OneDrive tárhelyet, valamint 1TB közös SharePoint felületet is. Ugye jól hangzik?
(ajánlatunk maximum tíz accountra érvényes, nettó darabár, valamint egyéves határozott idejű “mindennapok”, vagy “teljes irodai csomag” szerződéskötése mellett érvényes.)

Vállalati Prémium verzió

Vállalati prémium verzió most hat hónapon keresztül csak havi 2.560,- forintért (10,5 EUR helyett, csak 7,9 EUR) a tiéd lehet!
Az alapverzió nyújtotta szolgáltatásokon felül megkapod a legújabb Microsoft szoftvereket is számítógépedre, telefonodra, és tabletedre is.
(ajánlatunk maximum tíz accountra érvényes, nettó darabár, valamint egyéves határozott idejű “teljes irodai csomag” szerződéskötése mellett érvényes.)

OFFICE 365
Vállalati alapverzió

Az ár munkaállomásonként értendő
1360
680 Ft /hó *6 hónapon keresztül
  • Üzleti levelezés: 50GB e-mail postafiók
  • Online fájltárolás 1TB OneDrive személyes tárhely
  • Chat és online konferencia: Skype for Business
  • Csoportwebhely: Sharepoint
  • 5 eszközre telepíthető asztali Office 2013 vagy 2016 (Windows OSX verzió)
  • Felhasználók maximális száma 300
Akció

OFFICE 365
Vállalati verzió

Az ár munkaállomásonként értendő
2800 Ft /hó
  • Üzleti levelezés: 50GB e-mail postafiók
  • Online fájltárolás 1TB OneDrive személyes tárhely
  • Chat és online konferencia: Skype for Business
  • Csoportwebhely: Sharepoint
  • 5 eszközre telepíthető asztali Office 2013 vagy 2016 (Windows OSX verzió)
  • Felhasználók maximális száma 300

OFFICE 365
Prémium verzió

Az ár munkaállomásonként értendő
3390
2560 Ft /hó *6 hónapon keresztül
  • Üzleti levelezés: 50GB e-mail postafiók
  • Online fájltárolás 1TB OneDrive személyes tárhely
  • Chat és online konferencia: Skype for Business
  • Csoportwebhely: Sharepoint
  • 5 eszközre telepíthető asztali Office 2013 vagy 2016 (Windows OSX verzió)
  • Felhasználók maximális száma 300
Akció

SZOLGÁLTATÁS

Mennyi idő az átállás?Kell-e félnem, hogy ez idő alatt elvesznek a levelek?

Általánosságban elmondható, hogy az átállás hamar megvan, de természetesen függ a szervezet nagyságától, a jelenleg használt rendszertől, az elérhető internet sebességétől, és persze a postafiókok méretőtől is. A levelek miatt pedig ne aggódj, nem fognak elveszni. 🙂

SZOLGÁLTATÁS

Bevezetjük, megmutatjuk,
megtanítjuk

Meglévő levelezésed bárhonnan áttesszük az új Office 365-be, átimportáljuk a kontaktokat, és naptárakat. Mivel számos új szolgáltatás is kapcsolódik az új rendszerhez, ezért ha szeretnétek, kollégánk megmutatja a legfontosabb és leghasznosabb alkalmazásokat, funkciókat, és ezek összekapcsolását. Utána már csak rátok vár, hogy az ismeretek birtokában kialakítsatok, és fejlesszetek egy hatékony és versenyképes szervezetet.

KAPCSOLAT

Kérj cégedre szabott
ajánlatot!

  • Első lépésként add meg neved és elérhetőségedet, majd válaszd ki a szolgáltatást, ami iránt érdeklődsz.
  • A levél megérkezését követően, kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.
  • Miután átbeszéltetek mindent, és megismertük a pontos igényeidet, elküldjük az ajánlatot.

Ha bármi olyan kérdésed lenne, vagy olyan informatikai problémával szembesültél, ami nem tűr halasztást, hívj minket, vagy írj egy üzenetet!

+361 920 66 90; +3670-3150-760